اولین همایش بین المللی راهسازی

اولین همایش بین المللی راهسازی

در آذزماه سال ۹۶ برگزار می شود. اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار میشود زمان ارسال مقالات ۲۲ شهریور ۹۶ می باشد.

مدیریت و سیاستگزاری در رسته راه و راهسازی در سطح ملی و بین المللی نیازمند اطلاعات دقیق و آماری از وضعیت تمامی پارامترهای زیست محیطی و الگوهای توسعه پایدار در یک منطقه است. در واقع تصمیم گیری صحیح در مورد اجرای پروژه های راهسازی و اندرکنش آن با ملاحظات زیست محیطی نیازمند بصیرت و آگاهی کامل در مورد خطرات احتمالی پروژه ها از جمله راهسازی بر محیط زیست است.

برگزاری همایش های تخصصی مانند همایش توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست می تواند قوه بینایی مدیران، ارگان ها، متخصصان، شرکت ها، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران رسته راه و راهسازی را جهت تصمیم گیری بهتر تقویت کند. امروزه رسیدن به شاخص های توسعه پایدار مستلزم توسعه مطلوب زیرساخت های کشور از جمله شبکه حمل و نقل و راهسازی می باشد.

جهت دسترسی به آرمان های توسعه پایدار در راهسازی و مد نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی گروه مهندسان مشاور پارس چگالش با همکاری دانشگاه صنعتی شیراز اولین و دومین همایش ملی توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست را در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵  در شهر شیراز برگزار کرد که بازتاب گسترده ای در محافل علمی و اجرایی کشور داشت.

بر این اساس، دبیرخانه “سومین همایش بین المللی و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست” با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، مهندسان مشاور، پیمانکاران،  پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این همایش در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا ارسال مقالات مرتبط با محورهای همایش زمینه‏ساز پربارتر شدن این همایش و دستیابی به نتایج علمی و عملی مد‏نظر از این همایش فراهم سازید.

متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت مربوطه برای ثبت نام اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×