بهره برداری ۳۵ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی (۱۳۹۹.۱۱.۲۱)

35 کیلومتر خراسان جنوبی

۳۵ کیلومتر احداث و توسعه راه روستایی در قالب طرح ابرار همزمان با دهمین روز دهه فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در حاشیه این آیین گفت: برای این طرح‌ها ۲۴۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده و ۱۵۶ خانوار روستایی استان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

اسداله جلال‌زاده افزود: تکمیل راه روستایی برکت – چاه اتحاد – اسلام آباد بشرویه به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه‌کرد ۶۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال و جمعیت برخوردار ۳۷ خانوار از جمله این طرح‌ها است.

وی بیان کرد: همچنین تکمیل راه روستایی دلاکوک طبس به طول هفت کیلومتر از دیگر پروژه‌ها است که برای این پروژه ۴۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۲۱ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح طرح تکمیل راه روستایی چاه زرد بیرجند اظهار داشت: برای این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر ۲۸ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۳ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

بهسازی و آسفالت راه روستایی باغ سنگی سربیشه به طول هفت کیلومتر و تکمیل راه روستایی تقوری قاینات به طول ۷.۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی بود که جلال زاده به آن اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با افتتاح این ۲ پروژه راه روستایی ۶۵ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند که ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در ادامه گفت: در مجموع همزمان با ایام دهه فجر امسال ۲۵ پروژه عمرانی در بخش راهداری، فنی و راه‌های روستایی استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را ۶۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل احداث راه روستایی، عملیات تبدیل آبنما به پل، عملیات روکش آسفالت، روشنایی، احداث ساختمان راهدارخانه، ایمن‌سازی نقاط پرتصادف و مستعد تصادف، تکمیل راه روستایی، اجرای کامل عملیات ابنیه و تاسیسات سوله ماشین آلات، احداث پل عابر و تکمیل راه روستایی می‌شود.

جلال زاده بیان کرد: پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های فردوس، طبس، نهبندان، بشرویه، بیرجند، قاینات، سرایان و سربیشه در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: ۲ پروژه محور گردشکری بند دره و ایمن سازی نقطه پرتصادف و مستعد تصادف منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با هزینه کرد ۱۶۲ میلیارد ریال دهه فجر در بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: عملیات تبدیل آبنما به پل محور عشق آباد – بردسکن (کال چاهو) یک دستگاه پل  ۲۰ دهانه، روکش آسفالت محور طبس – اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر، تکمیل راه روستایی دلاکوک به طول هفت کیلومتر، احداث و توسعه راه روستایی دشتغران به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان طبس است.

وی از افتتاح چهار پروژه عمرانی در شهرستان بشرویه خبر داد و تصریح کرد: تبدیل آبنما به پل کیلومتر یک محور بشرویه – رقه، روشنایی تقاطع رقه با کمربندی بشرویه، تکمیل راه روستایی برکت – چاه‌اتحاد – اسلام آباد به طول ۱۰ کیلومتر و احداث ساختمان راهدارخانه ارسک با هزینه کرد ۷۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.

جلال زاده با اشاره به افتتاح پروژه عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی حیدرآباد نهبندان به طول ۱۱ کیلومتر عنوان کرد: همچنین آیین کلنگ زنی محور روستایی آتشکده – کلاته سرخ به طول هفت کیلومتر و در مجموع با هزینه کرد ۱۲۷ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این شهرستان مرزی است.

وی یادآور شد: تکمیل راه روستایی باغ سنگی به طول ۴.۵ کیلومتر، اجرای کامل عملیات ابنیه و تاسیسات سوله ماشین آلات، احداث پل عابر پیاده مود و کلنگ زنی راه روستایی صولابست به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام مبارک دهه فجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تکمیل راه روستایی ثقوری قاینات به طول ۷.۵ کیلومتر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و تبدیل آبنما به پل سه قلعه – چاه طالب – بیرجند در شهرستان سرایان به ارزش پنج میلیارد ریال نیز در ایام دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث راه روستایی «باداموک» به طول ۳.۵ و «پلوند» به طول ۸.۵ کیلومتر نیز در ایام دهه فجر امسال در شهرستان فردوس آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی و همراهان از راه زمینی دوشنبه شب از کرمان به خراسان جنوبی آمد و در شهرستان طبس مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان قرار گرفت و در ادامه ۹۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی (ساخت باند دوم) راه‌های این استان با حضوری وی افتتاح شد.

محمد اسلامی امروز (سه‌شنبه) از پایانه مرزی ماهیرود بازدید کرد و با حضوری وی عملیات اجرایی ۵۴ کیلومتر از باند دوم راه‌ها و بهره‌برداری همزمان ۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن، بازدید از قطعه ۱۶ راه آهن بیرجند – یونسی و افتتاح ساختمان پاویون فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی است.

لینک خبر

 

 

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت.

×