روکش آسفالت سرابه

 

روکش آسفالت هفت کیلومتر از مسیر سرابله به هلیلان انجام شد

ایلام – ایرنا – مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرداول گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت هفت کیلومتر از راه ارتباطی سرابله به پل سیمره در بخش هلیلان به پایان رسید.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول اکبر وطن دوست، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی و جاده های ارتباطی مرکز این به پل سیمره عملیات تراش و روکش آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر انجام شد و این عملیات با بدجه ای به اعتبار ۲۲ میلیارد و به طول ۶۵ کیلومتر تا پایان این جاده مرمت خواهد شد.

 مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول تاکید کرد: این طرح برای افزایش بهبود کیفیت تردد در پر ترددترین جاده ارتباطی این شهرستان صورت می گیرد و بدلیل ازدیاد تردد خودروهای سبک و سنگین و وجود حفره ها، ترک ها و چاله ها انجام این عملیات ضروری به نظر رسید و با مساعدت مدیران استانی و شهرستانی و تزریق اعتبارات مناسب کار اجرایی آن شروع و ادامه خواهد داشت.
وطن دوست یادآور شد: حدود یک کیلومتر از رمپ ورودی و خروجی راه روستایی بلاوه نیز با آسفالت سرد ساماندهی و اصلاح شد که برای اجرای طرح ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین از عملیات اصلاح هندسی تعریض قوس تراشه سنگی در مسیر راه روستایی نسار چرداول و رفع دو نقطه حادثه خیز با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش ایرنا، طی چهار سال اخیر، اقدامات مناسبی در حوزه راه های شهری و روستایی و اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان چرداول انجام شده و نقطه حادثه خیز مسیر جاده سرابله به پل سیمره. پایین از روستای سنگ سفید که شاهد تصادفات زیادی در این محل بودیم با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به طول سه کیلومتر حذف شد و در مسیر ۶۵ کیلومتری سرابله به بخش هلیلان عملیات: آسفالت، تعمیر ، تسطیح و خاکبرداری صورت گرفته که علیرغم این اقدامات مهم کم عرض بودن جاده و دید کم در بعضی از محل ها باعث اتفاقات ناگوار تصادف و خسارات جانی و مالی هستیم.
شهرستان ۵۹ هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد و در مجموع دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×