پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ کهگیلویه و بویراحمد دارای یکهزار و ۷۶۲ روستاست که از این تعداد ۷۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.
 داریوش مظفر افزود که میزان اعتبارات عمرانی دهیاری ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ حدود ۷۰ میلیارد ریال افزایش نشان می‌دهد.
 وی تصریح کرد: علاوه براعتبارات مستقیم دولت به دهیاری‌ها سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان ازجمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها اقدام‌های ارزنده‌ای به‌ویژه برای بهسازی آسفالت معابر روستایی در ۳ سال گذشته انجام داده‌اند.
 طرح‌های هادی در حدود ۳۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اجرا شده و برای همه روستاهای واجد شرایط طرح هادی نیز تهیه شده است.
برای ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد طرح هادی تهیه شده و برای اجرای طرح‌های هادی روستایی حدود ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۵ اختصاص یافت. سال ۹۴ برای اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۱۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای طرح هادی ۱۸۳ روستا هزینه شد.
برای اجرای بهسازی و آسفالت معابر ۲۱۶ روستای کهگیلویه و بویراحمد ۲۵ هزار تن قیر رایگان در سال گذشته توزیع شد. ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۳ به دهیاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که تأسیس دهیاری در ۲۳۳ روستای واجد شرایط این استان از برنامه‌های دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×