اجرای پروژه  آسفالتی شهرک صنعتی شمس آباد با استفاده از آنتی استریپر ایوانیک آلمان

شهرک صنعتی شمس آباد واقع در جنوب تهران، بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه محسوب می شود. به دلیل تردد ماشین های حامل قطعات و بارهای سنگین، آسفالت این شهرک در معرض خرابی و آسیب دیدگی می باشد که این امر موجب می شود از آسفالت مقاوم در روسازی این منطقه استفاده شود.

با توجه به عنایت شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و مشاور پروژه شهرک صنعتی شمس آباد، برای ارتقاء کیفیت آسفالت و پیشگیری از خرابی های آسفالت در مورد این پروژه، به مقوله دوام رطوبتی توجه شد و پس از بررسی این مورد توسط مشاور پروژه، استفاده از افزودنی آنتی استریپر شرکت ایوانیک آلمان به پیمانکار ابلاغ گردید و در پروژه مذکور استفاده شد. این پروژه در سال ۱۳۹۵ به کارفرمایی شرکت شهرک های صنعتی استان تهران توسط شرکت محترم بنیس پل اجرا شد. مشاور این پروژه شرکت محترم پل رود بود.

معمولا چسبندگی قیر به مصالح سنگی در غیاب آب بدون مشکل انجام می شود اما از آنجا که مصالح سنگی سریعتر و بهتر از قیر با آب آغشته می شوند، لذا حضور آب نه تنها در تهیه آسفالت مشکلاتی را ایجاد می کند بلکه در مراحل بهره برداری نیز به آن خسارت وارد کرده و سبب از بین رفتن یا ضعیف شدن اتصال قیر به مصالح سنگی می شود. عریان شدگی آسفالت به دلیل آنکه به طور مستقیم از وجود رطوبت ناشی می شود، آسیب دیدگی رطوبتی نیز نامیده شده و البته برای ساخت آسفالت مقاوم برای روسازی، باید بر روی به حداقل رساندن خسارت های ناشی از عریان شدگی تمرکز شود.

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت.

شهرک صنعتی شمس آباد

اجرای پروژه  آسفالتی شهرک صنعتی شمس آباد با استفاده از آنتی استریپر ایوانیک آلمان شهرک صنعتی شمس آباد واقع در جنوب تهران، بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه محسوب می شود. به دلیل تردد ماشین های حامل قطعات و بارهای سنگین، آسفالت این شهرک در معرض خرابی و آسیب دیدگی می باشد که این امر […]