بهسازی ۱۲۹ کیلومتر از آسفالت جاده های همدان (۱۳۹۹.۱۱.۲۱)

بهسازی آسفالت همدان

۱۲۹ کیلومتر از جاده‌های آسفالته استان همدان بهسازی شد

 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۲۹ کیلومتر از جاده های آسفالته و اصلی استان از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای طرح ارتقای کیفی روکش آسفالت و با هدف بهبود شرایط و ایمنی سفر، بهسازی شده است.

به گزارش تین نیوز، مسعود رستمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای این طرح همچنان در سطح استان ادامه دارد، افزود: در همین ارتباط حدود ۲۶۰ هزار متر درزگیری، ۳۰۱ هزار متر مربع لکه گیری و ۱۲۹ کیلومتر روکش آسفالت در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی استان همدان انجام شده است.

وی اظهار داشت: این طرح ها با استفاده از  اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و همچنین منابع استانی در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی استان همدان اجرا شده است.

وی، رویه سالم جاده و نصب علائم ایمنی مهم ترین اصل برای ارتقای ایمنی و بهبود شرایط سفر در جاده های برون شهری و تردد ایمن خودروها است، تصریح کرد:  برهمین اساس ۱۰ هزار و ۱۶۳ تابلوی انتظامی(هشدار و راهنمایی) در سطح جاده های استان همدان نصب و تعمیر شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی و افزایش عمر محور و کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه است، افزود: دراین ارتباط ۷۲۸ کیلومتر خط کشی، ۱۱۹ کیلومتر سرویس و نگهداری سامانه روشنایی، سرویس و نگهداری ۷۷۲ دستگاه چراغ چشمک زن، اجرای هشت کیلومتر شیار لرزاننده و ۶۹۰ متر مربع تعمیر و نگهداری در سطح جاده های ارتباطی استان همدان انجام شده است.

رستمی با اشاره به اینکه ۷۰ نقطه از جاده های استان همدان به عنوان نقاط حادثه خیز و ۳۶ مورد به عنوان نقاط دارای تصادف شناسایی شده است، تاکید کرد: امسال ۱۰ مورد از نقاط حادثه خیز جاده های استان رفع خطر و ۱۰ نقطه جدید آشکارسازی شده است.

وی ادامه داد: برهمین اساس از ابتدای سال جاری ۲۸ مورد اصلاح تقاطع، ۲۸۵ مورد اصلاح، ساخت و پاکسازی دوربرگردان، پارکینگ و سرعتکاه و ۶۸۲ مورد ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده نقاط پرتگاهی در سطح جاده های ارتباطی استان همدان عملیاتی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، نصب چهار هزار متر نیوجرسی (حفاظ میانی)، ۱۶۵ متر هندریل (حفاظ کناری) و تعمیر و نصب چهار هزار و ۱۰۰ شاخه گاردریل و همچنین ساخت  ۳۳ مورد پل، ۱۸.۷ کیلومتر زیرسازی و ۱۱.۲ کیلومتر روسازی و آسفالت راههای روستایی را از دیگر اقدامات راهداری استان همدان در سال جاری عنوان کرد.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه است که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

۹۹.۲ درصد روستاهای استان همدان از راه آسفالته برخوردار است.۲.۳ درصد مجموع راه‌های ارتباطی کشور در استان همدان قرار دارد.

 

لینک خبر

۲۱ بهمن ۱۳۹۹

 

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت

×