افتتاح آزادراه غدیر (۱۳۹۹.۱۲.۶)

افتتاح آزادراه غدیر

به گزارش روابط عمومي شركت مادر تخصصي ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، خيراله خادمي ضمن اعلام اين خبر گفت:‌آزادراه غدير به عنوان حلقه اتصال كليه محورهاي جنوبي استان تهران و البرز از نظر حجم عمليات اجرايي و نوع كار مهندسي بي نظير است و تنها ابرپروژه عمراني كشور است كه طبق برنامه زمانبندي به بهره برداري مي رسد.

وي از تاثير اين محور بر شبكه ارتباطي داخل كشور خبر داد و افزود: اين آزادراه در پايتخت و مركز كشور واقع شده است و از بخش جنوبي استان هاي تهران و البرز عبور مي كند  و ترافيك از شرق استان تهران تا غرب استان البرز و قزوين  در ۱۶۰ كيلومتر را رفع مي كند. در گذشته عبور به خاطر تلفيق ترافيك  ماشين هاي سبك و سنگين عبور از اين مسير حدود ۳ ساعت طول مي كشيد كه با بهره برداري از اين محور ترافيك  ماشين هاي سبك و سنگين از هم جدا و به داخل آزادراه منتقل مي شود.

معاون وزير راه و شهرسازي در خصوص احجام عمليات اجرايي اين پروژه توضيح داد و اظهار داشت: نزديك به ۵۱ ميليون متر مكعب عمليات خاكبرداري كه برابر با ۵۰ درصد حجم عمليات خاكي اتصال ريلي ريلي ۵ استان به شبكه راه آهن است. اين حجم از خاكبرداري به دليل اين است كه عرض آزادراه بسيار گسترده و حدود ۳۸ متر است

وي با تاكيد بر نقش پدافند غيرعامل اين آزادراه براي پايتخت اظهار داشت: در موارد اضطراري خارج شدن از محورهاي شهر و تبادل بين محورها يك معضل بود و با افتتاح اين آزادراه اگر مسيري قفل بشود با توجه به دسترسي اين پروژه به ۴ آزادراه پايتخت و دو بزرگراه مي توان وارد محور ديگري شد.

معاون وزير راه و شهرسازي آزادراه غدير را دومين آزادراه طولاني كشور كه تا امروز به صورت يكپارچه به بهره برداري رسيده است معرفي كرد و گفت:‌آزادراه غدير ۱۵۸ كيلومتر است كه با راه هاي اتصالي به ۲۲۵ كيلومتر مي رسد و اين عدد بزرگي است.آزادراه تبريز- زنجان با ۳۰۰ كيلومتر اولين آزادراه از نظر طول است كه به صورت يكپارچه به بهره برداري رسيده است.

لینک خبر

تاریخ خبر : ۱۳۹۹.۱۲.۶

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت.

×