بهره برداري ۱۲۴ كيلومتر از راه های استان مازندران در دولت تدبیر و امید (۱۳۹۹.۱۲.۱۱)

راه های مازندران

به گزارش روابط عمومي شركت ساخت مادر تخصصي ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، محمدرضا كدخدا زاده از احداث ۱۲۴ كيلومتر راه و بزرگراه در استان مازندران خبر داد و گفت: عمده عمليات اجرايي در محورهايي صورت گرفته است كه گلوگاه هاي ترافيكي محورهاي مواصلاتي استان بودند و بر همين اساس۴۰ كيلومتر از بزرگراه هراز، ۳۲ كيلومتر پل سفيد- قائمشهر، ۳۵ كيلومتر نوار شمالي كشور و ۱۷ كيلومتر در محور ساري- تاكام در اين استان تكميل و به بهره برداري رسيده است.

وي ادامه داد: ۱۲ رشته تونل به طول ۱۲.۶ كيلومتر، ۲۴ دستگاه پل به طول ۳ كيلومتر و ۵۵ كيلومتر ديوارسازي بخش ديگري از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبير و اميد در استان مازندران است.

معاون ساخت وتوسعه راه ها محور هراز را كوتاه ترين مسير اتصال دو استان تهران- مازندران اعلام كرد و گفت:‌ عبور و مرور سالانه بيش از ۷ ميليون دستگاه وسايل نقليه اين محور را به يكي از پرتردد ترين مسيرهاي جاده اي كشور مبدل كرده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر ۷۲ كيلومتر از اين بزرگراه تكميل و زير عبور قرار دارد و ۲۹ كيلومتر باقيمانده با پيشرفت فيزيكي کل پروژه ۷۰ درصد  در حال انجام است و تا پایان دولت دوازدهم ۷ كيلومتر ديگر شامل دو دستگاه تونل به طول ۲ كيلومتر، ۴ دستگاه پل به طول ۴۳۲ متر و ۳ كيلومتر ديوارسازي به بهره برداري مي رسد.

كدخدا زاده اعتبار هزينه شده در محور هراز را ۶۰۰ ميليارد تومان اعلام كرد و اعتبار مورد نياز براي تكميل باقيمانده مسير را ۱۱۰۰ ميليارد تومان دانست.

كدخدا زاده ادامه داد: اين محور ۲۱ كيلومتر است كه تا كنون ۱۷ كيلومتر آن به بهره برداري رسيده است و عمليات اجرايي در ۴ كيلومتر باقي مانده با پيشرفت فيزيكي حدود  ۸۰ درصد در حال انجام است.

وي يادآور شد: اين محور از پروژه هاي جهش توليد است و در ساخت آن بتن غيرمسلح جايگزين روسازي شني شده است.

معاون ساخت وتوسعه راه ها از عمليات اجرايي پل بزرگ پل سفيد در محور پل سفيد- قائمشهر به عنوان بخشي ديگري از پروژه هاي جهش توليد در استان مازندران ياد كرد و اظهار داشت: اين پل در محور تهران- ساري قرار گرفته كه مشتمل بر يك دستگاه پل با دو دهانه اصلي در مجاورت پل موجود شهر پل سفيد است كه با هدف بهبود تردد و افزايش ظرفيت مسير تهران-ساري احداث شده است كه با ۳ خط به موازات پل موجود موجب افزايش ظرفيت ترانزيت مي شود.

وي با اشاره به تقاطع غيرهمسطح شهيد مهدوي در انتهاي محور پل سفيد- قائمشهر تاكيد كرد: اين تقاطع به منظور كاهش بارترافيكي محدوده شهري و جداسازي بار ترافيكي محور فيروزكوه از ترافيك شهري در دستور كار قرار گرفته است.

لینک خبر

تاریخ خبر ۱۳۹۹.۱۲.۱۱ 

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت

×