تهران دارای ۸۰۰ پل سواره‌رو و ۵۵۰ کیلومتر بزرگراه (۱۳۹۹.۱۲.۱۱)

تعداد پل های تهران

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پایتخت ۵۵۰ کیلومتر بزرگراه برای تردد خودروها دارد، گفت: رویکرد جدید شهرداری انسان‌محور شدن تهران و توسعه پیاده‌راه‌ها در پایتخت است.

وی اعلام کرد:‌در حال حاضر هیچ پروژه نیمه‌تمامی که از شهرداری قبل به ما ارث رسیده باشد نداریم. البته دو پروژه در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد و سایر پروژه‌ها در تهران با رویکرد جدید انسان‌محور شدن پایتخت افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اعلام اینکه تهران در حال حاضر ۸۰۰ دستگاه پل سواره‌رو و ۵۵۰ کیلومتر بزرگراه برای خودروها دارد، گفت: در حال حاضر ساخت ۱۴۰۰ کیلومتر پیاده‌راه در قالب طرح بهراه درنظر گرفته شده است و نقشه پیاده‌راه‌های تهران را برای نخستین‌بار ۶ معاون شهردار امضا کرده‌اند و این نکته نشان از اهمیت موضوع دارد.

صبوری دیلمی خاطرنشان کرد: پل‌های انسان‌محور در تهران ساخته خواهد شد که این پل‌ها بسیار عریض و طویل‌تر از پل‌هایی هستند که برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: علاوه بر اینکه تهران را باید به شهری انسان‌محور تبدیل کنیم، ولی با این وجود طی دو سال گذشته ۱۸ کیلومتر اتوبان هم ساخته‌ایم. بزرگراه بروجردی را در دست احداث داریم که اتمام آن در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ادامه داد: براساس طرح جامع و تفضیلی از خیابان‌های تهران مشخص شده و خیابانی که عرض آن بالاتر از ۴۵ متر باشد، بزرگراه درنظر گرفته می‌شود. براساس این طرح‌ها، میزان بزرگراه‌هایی که باید ساخته شود مشخص است، ولی برای ما اولویت، ساخت پیاده‌راه است.

صبوری دیلمی به ساخت زیرگذر گلوبندک اشاره کرد و گفت: بخش غربی این زیرگذر تا چند روز آینده افتتاح می‌شود و بخش شرقی هم تا پایان تابستان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره تهیه آسفالت تهران جهت انجام پروژه‌های عمرانی گفت: تمام آسفالت‌های تهران از طریق چهار کارخانه را تولید و تهیه می‌کنیم و ۳۰۰ میلیارد تومان از این طریق صرفه‌جویی انجام داده‌ایم.

 

لینک خبر

تاریخ خبر ۱۳۹۹.۱۲.۱۱

 

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت.

 

×