افتتاح ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان هرمزگان (۱۳۹۹.۱۲.۱۴)

افتتاح بزرگراه در هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی از افتتاح ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان هرمزگان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این استان یکی از قطب های اقتصادی کشور و مهمترین درگاه صادرات و واردات ایران است که بخش قابل توجهی از ترانزیت کالا در ایران و کشورهای همسایه از طریق بندر شهید رجایی صورت می گیرد. در همین راستا توسعه و بهبود زیرساخت های حمل و نقل استان هرمزگان یکی از اولویت های اساسی است.

وی این پروژه ها را بخشی از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور اعلام کرد و افزود: این کریدور به موازات نوار ساحلی جنوب کشور از پسابندر در جنوب شرق شروع و تا شلمچه در جنوب غربی کشور امتداد دارد و از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان عبور می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توسعه اقتصادی دریای جنوب را بخشی از سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور دانست و ادامه داد: تکمیل کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور در تحقق این امر نقش اساسی دارد که امروز شاهد افتتاح ۳۳.۵ کیلومتر از این کریدور در غرب استان هرمزگان با حضور وزیر راه و شهرسازی هستیم. تاکنون ۱۱۲۶ کیلومتر از این کریدور به بهره برداری رسیده است. 

خادمی بهره برداری از محور لار- جهرم-کهورستان را یکی از این پروژه ها معرفی کرد و گفت: این محور مهمترین مسیر اتصالی استان فارس به استان هرمزگان است که امروز ۱۱.۵ کیلومتر آن افتتاح شد.

وی در خصوص دیگر پروژه های افتتاح شده در استان هرمزگان توضیح داد و اظهار کرد: ۲.۵ کیلومتر از کمربندی بندرخمیر، ۵.۵ کیلومتر از بندر خمیر- بندرلنگه، ۱۱ کیلومتر از محور بندرلنگه- رستاق، ۱۱ کیلومتر از محور بندر لنگه- پارسیان، ۴ کیلومتر از محور بندرلنگه- بوچیر و ۵ کیلومتر از بزرگراه گهکم- فورک از دیگر پروژه های بهره برداری شده در این استان با حضور وزیر راه و شهرسازی است.

وی اعتبار هزینه شده در این ۵۰ کیلومتر بزرگراه را ۳۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این محورهای مواصلاتی موجب افزایش ارتباط تجاری ایران با بندر گواتر و سایر بنادر مهم خلیج فارس و دریای عمان است و علاوه بر توسعه گردشگری موجب تکمیل بخشی از جاده ابریشم قرن مدرن از چین تا اروپا و افزایش سهم ایران در ترانزیت بین المللی کالا و مسافر است.

لینک خبر

تاریخ خبر  ۱۳۹۹.۱۲.۱۴

 

افزودنی آنتی استریپر ایوانیک آلمان با نام تجاری TEGO Addibit L300 برای تامین دوام رطوبتی آسفالت استفاده می شود.

پلیمر وستنامر شرکت ایوانیک آلمان در ترکیب با پودر لاستیک استفاده می شود.

پلیمر وستاپلاست شرکت ایوانیک آلمان دامنه عملکردی قیر را در دماهای بالا و پایین افزایش می دهد.

امولسی فایر PKF برای تهیه قیر امولسیونی عملکردی بسیار عالی دارد.

غلیظ کننده قیر امولسیونی (تیکنر) شرکت ایوانیک آلمان برای بهبود غلظت قیر امولسیونی بسیار پرکاربرد می باشد.

وستاوکس بهبود دهنده ی PG قیر با کارایی بهتر از ساسوبیت.

×