پروژه های آسفالتی استان اردبیل

احداث پروژه های راهسازی در استان اردبیل

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل، جناب آقای حیدری، بیان نمود: در چهار سالی که گذشت بیش از ۱۰۷ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی در استان اردبیل احداث شده است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مدیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نقل کرده است، همزمان با هفته دولت، پروژه های راهسازی بسیاری در سطح استان با بودجه ۲۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شده است و پروژه های بسیار دیگری در زوزهای گذشته افتتاح شد. وی اجرای باند دوم سه راهی گرمی به مشگین شهر و بیله سوار و پارس آباد را با طول ۴۵۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۹ هزار میلیارد ریال، اجرای باند دوم محوراردبیل- سرچم و اجرای باند دوم محور اردبیل – آستارا را سه پروژه بسیار مهم و حیاتی برای استان عنوان کرد و نیز اعلام نمود در روزهای آتی پروژه های دیگری نیز توسط مسئولین افتتاح خواهد شد.

وی ایجاد آزاد راه در محورهای مواصلاتی استان را منوط به آمار ترافیکی اعلام کرد و گفت: براساس مطالعات انجام شده و نیاز سنجی فقط محورهای سراب- اردبیل و اردبیل- آستارا پاسخگوی نیاز سنجی احداث آزاد راه هستند که اصولا برای احداث آزاد راه هم بخش خصوصی وارد این کار می شود.

در میان پروژه های راهسازی متعدد اجرا شده در این استان پروژه هایی که قابل توجه می نمود، پروژه آسفالتی بازیافت گرم در محور اردبیل- نمین و اجرای آسفالت SMA در گردنه حیران به طول ۶ کیلومتر می باشد. توجه مسئولین راهسازی کشور به امر استفاده از روش ها و افزودنی های نوین در اجرای آسفالت نوید بخش بوده و این امید را ایجاد می نماید که در آینده با انجام مطالعات دقیق نواقص پروژه های آسفالتی شناخته شده و مطابق با شرایط آن ها از روش ها و مواد بهبود دهنده همچون پلیمرها،آنتی استریپر و دیگر افزودنی ها که بتواند با اقلیم و مصالح و غیره متناسب باشد برای اجرا استفاد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×